zaterdag 29 december 2012

Fotogeniek ?

Het zonnetje schijnt en het ziet er vriendelijk uit buiten.
Dat is fijn want aangezien ik de slechte gewoonte heb te roken maar dat buiten doe omdat ik niet wil dat mn muren verkleuren :-)

Een goeie fotograaf zal ik nooit worden (veel te gehaast) zag dat ik foto's had gemaakt en de grond nog op een kopje zat en mn girafje nou niet echt in de goede positie staat :-)
Ach wat geeft het eigenlijk ?

Heb hartelijk gelachen om het vogeltje van Jenneke. 

iedereen een hele fijne Zaterdag 

ow ja de foto's ....
















Inmiddels heb ik de uitleg over een link plaatsen van marmarel gekregen dankjewel :-) 

yes :-) het is makkelijk maar dat is met alles wat je weet :-) zo kan ik reclame maken !!

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tafereeltjes zo en die modder? Dat zou ik nou ook hebben! :-)
    Het invoegen van een link doe je als volgt: Als je een bericht maakt, kun je een foto invoegen, maar ook een link (die mogelijkheid staat boven het bericht dat je aan 't maken bent). Als je dat aanklikt, kun je een webadres invullen. Je kopieert dan het bericht van de pagina die je wilt weergeven (net als bij Link Your Stuff van Annemarie) en geeft de tekst aan (in jouw geval de naam van het blog) die je wilt weergeven. Ik hoop dat het je lukt zo!
    Je kunt die linkjes dan ook nog een andere kleur geven, dat moet via het blog-ontwerp (Sjabloon). Hoe dat moet weet ik zo niet uit m'n hoofd, maar dan moet je even onder Sjabloon zoeken. Succes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel !! dat ik daar zelf nou niet ben opgekomen he ? LOL

      Verwijderen
  2. ha ha ha lekker ding ben je ☺
    http://www.etsy.com/people/VendulkaM
    dit is DE link....deed het zoals jij het deed en op afbeeldingen.............oef wat moet je wel niet van ons gedacht hebben ha ha ha ( ranzige foto's daar)......kan me indenken ...die nemen me in de maling...nee meis echt niet!!

    leuke foto's heb je TOCH gemaakt

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen