zondag 30 december 2012

eerst dit proberen....

Weet niet meer waar maar ik heb het ERGENS gezien.
Even de kast in gedoken en heb wat borduurpatroontjes opgezocht.


Ik ben maar eerst met iets eenvoudigs begonnen...


Het roosje namaken van gehaakte kleine vierkantjes moet niet zo moeilijk zijn toch en als ik daaromheen in een andere kleur vierkantjes haak dan zou het een kussen kunnen worden..


Het  gasten doekje met gehaakt schulp randje deed ik al een hele tijd geleden en kwam ik net weer tegen toen ik borduur patroontjes zocht. Het schulp randje is van katoen zodat het op de juiste temperatuur gewassen kan worden. De hartjes liggen er los op en zijn ook van katoen .. wat moet ik ermee ? (stemmetje) haha och het is goed voor mn vaardigheid denk ik dan maar :-)
en bovendien zijn er hier swaps en give aways en als ik het allemaal wat beter begrijp wil ik daar zeker aan mee gaan doen !
----

Voor iemand die nog maar net blogt ben ik heel blij dat ik eraan ben begonnen. Heb al heel veel lieve mensen hier ontmoet. Het geeft meer als alleen maar een creatieve impuls, het laat me vooral vaak heel vaak lachen :-) 
Dankjewel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iedereen de beste wensen voor 2013 en dat we maar weer veel mogen delen !! :-)

Liefs, Ellen


15 opmerkingen:

  1. Ik denk ook dat het niet zo moeilijk is dat borduren, maar om een of andere reden plak ik vast aan die haaknaald en geraak ik niet bij de naainaald :-) Ben benieuwd hoe het bij jou loopt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jah haha we gaan het zien, ben voorlopig alleen maar bolletjes wol aan het maken. Zat per 3 draden op 1 bol. tsss
      :-) :-)

      Verwijderen
  2. ha ha ha...ik ben blij dat we bij elkaar op het blog zitten samen met nog wat andere dames, ze gaan jou blog helemaal vinden hoor!!!
    die hartjes erop vast maken of zo ( gnif)

    weet je toen ik dat roosje zag dacht ik....O JA die is op dr slaapkamer muur kruisjes gaan zetten....heb ik ook eens op pinterest gezien OOK erg leuk............................en weet jij OOK jij maakt mij aan het lachen alleen al als ik je naam zie verschijnen ☺

    lieve groet jenneke

    rustig aan morgen met vuurpijlen ed....ik raak ze niet aan ben dr bang van hihi...en een top creatief en gezond 2013 en veel blog plezier

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jenneke.. haha zie voor me dat je op de vlucht bent voor een paar vuurpijlen hihi al gillend met een haakwerkje nog in je handen en het bolletje wol rollend achter je aan..
      whahaha oops mijn fantasie slaat weer op hol :-)

      dankjewel voor je lieve woorden en ook jij een Super 2013 !:-)

      Verwijderen
  3. Helemaal mee eens! Ik ben ook pas net aan het bloggen, maar het is echt heul gezellig... :-) Een heel fijn nieuwjaar gewenst Ellen!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hehe ben eruit, was wel je volger maar had je niet in de leuke blogs lijst staan en dan zie ik de mutaties niet helaas. EXCUUS :-)

      jij ook heel goed nieuwjaar !

      Verwijderen
  4. Wat een leuke dingen ben je weer mee bezig. Als ik 't goed begrijp ga je niet borduren, maar gebruik je een borduur-patroon om om te zetten in een gehaakte vierkantjes-werkje? Ik ben benieuwd! En leuk he, als je oude werkjes tegenkomt. Schattig, die hartjes! Misschien leuk om op te stijven en in een tak o.i.d. samen met andere spulletjes te hangen?
    Ik heb dezelfde ervaring als jij voor wat betreft bloggen. Het geeft mij een heel sterke creatieve impuls, maar ook zoveel meer.
    Jij ook een heel goed 2013 gewenst!!
    Weet je trouwens dat je blogs die je niet in je blog-rol hebt staan ook makkelijk kunt volgen via je blog-dashboard? Als je op het oranje icoontje met de witte B erin linksboven klikt, krijg je een overzicht met een lijst van blogs die je volgt, met nieuwe berichten. Kwam ik ook pas later achter! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed idee van die hartjes !!
      en super tip van de blogrol dankjewel !
      Had namelijk de mutaties van 'een dotje wat'niet gevolgd 'en daar voel ik me best rot over :-(

      Verwijderen
  5. We lachend het nieuwe jaar in meis en koesteren onze blogwereld!

    Een hele fijne jaarwisseling en een fantastisch 2013!!!!!!

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We "gaan" lachend ....

      Ik eindig dit jaar met typefouten hihihihi .... sorry nog jetlag van de nachtdiensten ;-)

      Verwijderen
    2. lol dat heb ik zo vaak hoor die typefouten, ik lees er gewoon overheen :-) hihi

      Verwijderen
  6. wat een leuk idee, kruissteekjes maar dan van vierkantjes. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat ! Volgend jaar gaan we het zien hihi !
    een fijne jaarwisseling ! groetjes van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Morning Sylvia :-)
      jij ook een hele fijne jaarwisseling !!
      Kijk uit voor gillende keukenmeiden hihihi

      ♥♥♥

      Verwijderen