woensdag 19 december 2012

Een bij elkaar gefreubelde boom.Lief heeft het houtwerk gedaan en ik de haak en vilt werkjes.
Verder in huis nog wat creaties en dat was het dan wel weer. 

Eigenlijk heb ik de kerst spulletjes TE vroeg neer gezet want krijg er al een beetje genoeg van.
Zo gaat het ieder jaar... TE vroeg ben ik in de stemming om het daarna TE snel zat te zijn en de kamer op een kermis attractie vind lijken :-( haha nu moet ik het van mezelf volhouden tot 1 januari dat is me vorig jaar niet gelukt en was alles vlak na de kerst alweer in dozen richting zolder..

TJA....

6 opmerkingen:

  1. Dank voor je leuke berichtje! Ja, gaaf hè? Was hier heel erg welkom die nieuwe inrichting... Weet niet of je het artikel gelezen hebt. Maar hoe dan ook, we zijn er heel blij mee. Jouw blog is ook supergezellig en je huis ziet er mooi uit! Ja 101 is ook mijn favoriete tijdschrift, alleen nadeel van Pinterest; ik heb ik veel dingen al gezien voordat ze in de 101 komen.. haha! Geniet van je dag vandaag! Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom gelijk ff bij jou neuzen hoor! Hier is het ook een gezellige boel en wat een leuk idee dat boompje met al die kleine werkjes er in!! Het is nu eigenlijk al een beetje te laat, maar die ga ik zeker onthouden voor volgend jaar (in ieder geval tijd genoeg om manlief er lief voor aan te kijken:-))..ben jou volgertje nummer 35 geworden...hahaha
    Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen