zondag 16 december 2012

ia ia ia

Dombo / Ezel... stom stom stom

Wie kan mij helpen ?





Tijdens mijn zoektocht anderhalve week geleden naar inspiratie en leuke blogs kwam ik op een blog die ik helemaal geweldig vond. Wat ik nog weet is dat ik daar een kerstboom zag die gemaakt was van het frame van drie lampenkappen, daaromheen was bolletjeslint gedaan in suikerzoet roze... Zoeter dan zoetst meer zoet kan niet volgens mij, echt helemaal over de top en dat vind ik dan weer leuk..
Het was geen Nederlandse blog. Ik denk uit Scandinavie..

                                                          Uiteraad had ik dat blog bij mn favorieten gezet maar als   
                                                          je het daarna niet opslaat gebeurt er niks... (domme ik)



17 opmerkingen:

  1. Ai, balen is dat en herkenbaar... Ik denk dan: dat onthou ik wel, niet dus... Er gaat mij zo geen lampje branden, maar ik hoop voor je bij iemand anders wel! Ik vind je foto van de ezel erg leuk in elk geval... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien staat ie hier tussen (pinterest) ?
    http://pinterest.com/search/pins/?q=christmas+tree+lampshades

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel :) ik ga zoeken !! wat een idee !! :)

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. :-) Riitta, maybe i see it at your blog ? i can't remember :-( it was so beautiful .. ♥ xxx ellen

      Verwijderen
  4. Sorry ik kan je niet helpen! :) (wel herkenbaar trouwens haha)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jajajaja :) ik blog nog niet zo lang.. ik let nu HEEL goed op haha

      Verwijderen
  5. Oh, herkenbaar dit.
    En je dan rot zoeken om het te vinden.
    Succes ermee :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha jij ook al...
      het geeft me troost :) dat het herkenbaar is..
      ik heb me echt suf gezocht via google en pinterest
      via favoriete sites van anderen..
      noppes.
      en.. wat moet ik ermee eigenlijk.. ik ga zoiets niet na maken
      dus wil eigenlijk de foto puur voor de heb.
      conclusie: naast dom dus ook nog hebberig :)

      Verwijderen
  6. Kijk eens hier...

    http://vintagesheetaddict.blogspot.nl/2012/12/christmas-tree-love.html

    succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oho... dat is ie :-) ik dacht roze maar is blauw, ben er helemaal weg van .. gek hey dat je iet zo mooi kan vinden :) heel erg bedankt !! xxx

      Verwijderen
    2. Oh wow helemaal super is die kerstboom, helemaal super om eens iets helemaal anders te hebben...och die zou toch altijd kunnen staan maar dan met ander spul erin ;)
      Nu nog de plaats ervoor hebben...oh waar blijft die jackpot op mijn nummers zodat ik dat pakhuis kan kopen en voor mijn man een grote garage erbij en wie weet wel zo'n volkswagen busje erbij zodat de Mini met een aanhanger mee kan ;) hihiii.
      dikke knuff ennuh ik is met regelmaat van de tijd blond :p

      Verwijderen
  7. dag Ellen
    Op je werkbalken staan favoerieten, eentje een lijst waarin jij je favoerieten opslaat , wat je vergeten bent te doen
    en eentje in de balk daaronder met een sterretje erbij Ibij mij staat dat helemaal links)
    Dit is een lijst (geschiedenis) waarin alle adressen (urls) staan opgeslagen die je bezocht hebt.
    Als het goed is moet je hem daartussen kunnen vinden.
    Sukses met de zoektocht
    groet mien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow! Die 'kerstboom', geweldig! Ja, daar zou ik ook voor vallen. Zeker een idee voor de komende kerst. Deze ga ik zeker opslaan, voor ik hem, net als jij, weer kwijt ben hihi! Bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mmm hoe kom ik nu op zo'n oude blogpost hihihii...ik ga snuffelen naar je nieuwste...jaaa blondddd!

    BeantwoordenVerwijderen