donderdag 27 december 2012

Boekenkast & transport

Jaren geleden hebben een neefje en onze zoon een boekenkast gemaakt, op maat en dat allemaal voor mij :-) op mijn verzoek :) lief hey :-)
Ik zal er nog weleens een foto van maken... kan dat nu ook even doen wacht even...
zo

daar komt ie

links onderin zie je mn laptop (je) dan weet je ook meteen hoe en waar ik aan het bloggen ben haha :)
Boeken.. wat rommel.. en dvd's cd's jammer genoeg is de boekenkast niet alleen van mij :(
nou zou ik zo graag willen weten.. ik zou het graag anders willen met die boekenkast
ik weet alleen niet wat ? iemand een idee ?



Zou ik de gekleurde curiosa eruit moeten halen want er is al zoveel kleur daar...

wat ik weer wel leuk vind om mee te decoreren is het soort handwerk waarvan ik dat zelf niet kan maken (was het maar waar) allemaal gevonden in diverse kringloopwinkels met het thema transport. (even foto opzoeken..)


onbegrijpelijk toch dat men dat zomaar naar de kringloop winkel brengt ?
Ik ben er blij mee dat dan weer wel :-))


8 opmerkingen:

  1. Ik vind je boekenkast geweldig meis!
    Maar ja Moos is dan ook niet zo van de volgens-de-woonbladen-verantwoorde-styles :-) waar alles op elkaar afgestemd moet zijn hihihihihi
    Ik hou hier van .... dit ben jij en dit zijn jouw spulletjes!
    Je thema transport is trouwens schitterend. Die onderste lijkt met zo een Amerikaanse Chopper bike en dat vliegtuigje .... wow die is gaaf!

    Dus ik zou zeggen laat alles inclusief de gekleurde curiosa (I love it) lekker staan ....
    Maar ja .... ikke is Moos en die is wel vaker tegendraads hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha naja thanx :) het hoeft ook niet verantwoord te zijn hoor, juist leuk als alles een persoonlijk tintje heeft ! De gekleurde curiosa is inmiddels naar de kitchkamer gebracht haha na al die kerstfreubels wil ik even rust in de tent ! :-) jij tegendraads ? lol daar geloof ik niks van :-)

      Verwijderen
    2. Geloof me .... behoorlijk tegendraads hihihihi
      Oei dat klinkt wel super joh ..... een kitchkamer!!!!!!!!!
      Je kunt nooit genoeg kitch hebben .... een hele kamer is dan toch wel paradijs!!!!!!

      Enne even op je vraag terug komende .... ik heb geen verkoopsite hoor meis. Ik maak de dingen omdat ik het leuk vind. Doe heeeeeeel sporadisch een opdrachtje (ben allergisch voor "moeten" hahahahahaha) en verkoop soms op Koninginnedag (als ik niet moet werken ....). Meeste gaat naar vrienden, bekenden, collega's en bewonderaars ;-)

      Verwijderen
    3. luxe is het wel .. zo'n hobby kamer. :-) Kids de deur uit, hobby dr in ! haha nou van moeten MOET ik ook niet zoveel hebben !! en opdrachtjes hou ik ook niet van :-) Ik maak er ook kadootjes van maar als ik je pinterest zag zoveel leuke dingen !! dacht die zit in de verkoop hihihi

      Verwijderen
  2. fijn zo'n grote kast joh! Jammer idd dat je hem moet delen ;)
    Misschien kun je al je boeken eens op kleur sorteren ofzo :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi hoi, dat is een goed idee, op kleur sorteren staan nu een beetje op genre ! NA de kermis van kerst heb ik behoefte aan structuur en rust. haha (oud wijf hey) LOL

      Verwijderen
  3. Geweldige kast...wat een ruimte! Ik snap wel een beetje wat je bedoelt denk ik...wij hebben een open inbouw kast en op een gegeven moment was ik het zat om tegen alles aan te kijken (soms wil je gewoon even rust aan je ogen..LOL..) en toen hebben we er een vouwgordijn voor gehangen. Je zou op iedere kast apart zo'n gordijn kunnen doen, dan kan je ze ev. op verschillend hoogtes uitrollen, wat wel een speels effect geeft..denk ik:-).. het is een manier om te laten zien wat je wil zien en verbergen wat je (even) niet wil zien..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Maddy, dat is ook een idee, iets ervoor dat geeft ook meer rust ! het nadeel van een vakkenkast is dat het al snel een vergaarbak wordt en dus heb ik al het e.e.a. opgeruimd. Boeken op kleur zei Merula dat vind ik ook een idee, !! ik ga erover nadenken !! thanx:-)

      Verwijderen