vrijdag 14 december 2012

archief kast = keuken kast




Archiefkast is nu keuken kast.
een label met: pillen, inpak, kruiden, katten, diverse, en nog veel meer. Bevalt prima :-)

Twee jaar geleden is het ongeveer dat ik op marktplaats aan het kijken was en deze archief kast te koop zag staan bij ons in de buurt. Eigenlijk zijn het allemaal losse lade blokken en er waren er nog veel meer te koop maar dit leek me wel genoeg ! Ons keukentje heeft namelijk maar drie boven- en drie onderkastjes en ik kon er wel wat kast ruimte bij gebruiken. Er zijn mensen die een compleet nieuwe keuken plaatsen maar zo belangrijk vind ik een keuken niet, het is een huurhuis en daar wil ik mn geld dan liever weer niet aan uitgeven. Dit vind ik niet alleen een leuke uitstraling hebben maar blijkt nog super handig te zijn ook omdat de laden erg diep zijn.

Mn dochter maakte de naamplaatjes op kantoor met een 
label writer of hoe noem je zoiets ? :-) 
en voila... klaar was mijn kast !




14 opmerkingen:

  1. Stoere kast, handig én overzichtelijk lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. klopt ! en als ik em ooit zat ben in de keuken
      kan ie altijd nog als hobby kast dienst doen !

      Verwijderen
  2. Slimme oplossing zo.
    Ik was van de week je volger geworden, omdat ik het er hier gezellig uit vond zien. :) Die foto van het konijnelampje in het rode kistje vond ik zo schattig!
    Bedankt voor je lieve reacties bij mij.
    Ik blijf je volgen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw mooie kast zeg! Van die lades lijken mij ook erg handig. Handiger dan een kastje waarbij er van alles naar achter in de kast verschuift en je het niet meer kan zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thanx, zeker handig ja ik heb al moeite met de boven kastjes.. dan pak ik een lange opscheplepel en trek de spullen dan naar me toe zodat ik erbij kan haha ;)

      Verwijderen
  4. What a great idea! So handy and organized. Thank you for sharing and for your sweet comments you left me. Happy weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kast! Toen ik de foto zag acht ik gelijk: Oh, wat een mooie hobby-kast. :-) Maar voor de keuken is 'ie natuurlijk ook super-praktisch!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha :-) jah voor een hobby kast is ie gereserveerd ..
      totdat ik dan weer wat anders heb voor alle rommel die erin zit.
      :)

      Verwijderen
  6. jaren 80 hadden wij zo'n archiefkast als keukenkast. Niemand zag daar de lol van in.... het was echt armoede troef als je zoiets deed.
    tja... ik was kennelijk mijn tijd vooruit.

    BeantwoordenVerwijderen