zondag 9 december 2012

APPLICATIE - HANGER - ...

Vandaag nog meer mini schilderijtjes /applicaties gemaakt.
Morgen beginnen aan mn slinger die bij de vintage spiegel op het toilet komt te hangen.


Dit vind ik leuk om te maken. Een bestaand borduurwerkje een gehaakt schulprandje geven zodat het als hanger / decoratie gebruikt kan worden of als applicatie op een tas en dergelijke.
Dit is mn favoriet omdat ik gek ben op zwarte katten 
(zie tab.Harrie-Sally-Romy) 
Iedereen een relaxte zondag toe gewenst ! Liefs, Ellen



2 opmerkingen:

  1. Ik heb jou ook even opgezocht. Wat een leuke blog heb je, ik ben helemaal weg van je borduurwerkjes, omlijst met haakwerk. En die schattige fotolijstjes, gepimpt met kraaltjes! Ik neem vaak kleine fotolijstjes mee van de kringloop om kado te geven, dit is een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen