maandag 12 november 2012

Rudolph the rednosed reindeer





Rudolph the rednosed reindeer 

kocht ik bij de plaatselijke kringloop winkel. € 2.50
"wat moet je daar nou toch mee ? "riep Lief..
eenmaal thuis en getest met nieuwe batterijen kwam er een schreeuwerig blikkerig muziekje ten gehore haha wel vier melodietjes en Rudolph beweegt dan wat met zijn koppie.  :-) 
Heb er een shawl voor gehaakt en hij gaat in de kaarten molen de toekomstige kerstkaarten bewaken !! De kaarten molen komt trouwens ook bij de kringloop winkel vandaan, een jaar of 5 geleden gekocht voor € 5.--

ps: Rudolph maakt muziek wanneer HIJ dat wil..
zomaar -> out of the blue <- begint hij ineens --ahum-- dat is minder
want je schrikt je verloren !!















4 opmerkingen:

  1. Hoi Ellen, leuk blog heb je! Je Rudolph kijkt trouwens heel macho, geen wonder dat hij zingt wanneer hij wil. En turquoise is ook mijn kleur, ik kan niks laten staan in de kringloop als het turquoise is, erg he?! Ik ga je volgen hoor! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, grappig :-) een macho Rudolph haha
      Leuk dat je me gaat volgen ! Tja.. die kringloop.. verslavend hey !?! Groetjes, Ellen

      Verwijderen
  2. oh wat een geweldige kringloopschatjes ! Yep Rudolph, kaartenmolen, ik had het allemaal ook meegenomen hoor ! En je marktplaatsvondst is ook een goede vondst. Je ziet, ik volg... gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi hoi, heb het er warm van ! haha, leuk dat je me volgt. Omdat ik dit nog maar een paar weken doe, heb ik me nu na je opmerking eerst verdiept in hoe ik een link naar Pinterest erop kan zetten en volgens mij is dat gelukt. pfff. Heb je ook toegevoegd aan favoriete blogs want ik vind het erg leuk om steeds op je blog te kijken wat er zoal is bijgekomen ! Hartelijke groetjes, Ellen

      Verwijderen