donderdag 8 november 2012

Pinterest


Pinterest...
Een half jaar geleden ben ik daar aan begonnen en het is heeeeeel verslavend. Heb er inmiddels ruim 7.000 volgers haha dat is niet te geloven hoe snel dat dat gaat. Inspiratie is daar in overvloed alleen .. ik was alleen nog maar aan het 'pinteresten' i.p.v. frobelen.. dus weer een evenwicht zoeken :-) en dat is gelukt.


Gisteren mn eerste magic loop gehaakt. ahum.. 
Eer dat me dat was gelukt was ik in alle staten zo vaak ging het mis !
Uit pure frustratie wilde ik met haaknaald en bolletje wol om de sloot gaan hollen grrr, gelukkig uiteindelijk met veel heel veel geduld lukte het. Nu maar veel oefenen.. hihi
Als ik geen duidelijk project heb haak ik van dit soort kleine hartjes & bloemetjes.. dat komt later wel weer eens van pas.!
Wens iedereen alvast een heel fijn weekeinde
xxx Ellen

1 opmerking:

  1. Waar vind ik jou op Pinterest.... ik zocht een link op je blog maar zie 'm niet...

    BeantwoordenVerwijderen