maandag 26 november 2012

op de cover . . . :-)















5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. is niet voor het echie hey !! die covers kan je zelf maken via facebook !! :-)

      Verwijderen
  2. Hoi Ellen, ik heb je email adres niet. Dus doe ik het maar op deze manier. Bedankt voor je leuke reactie en jazeker kun je een broche bij mij kopen. mail me maar op info@jackelien.nl dan kunnen we overleggen hoe je de broche wilt hebben (ik heb helaas geen roze rand meer maar wel groen en blauw).

    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jackelien leuk dat je ook op mn blog bent ! :-)
      ik wil graag een groene als dat kan. mag ik ook een afbeelding kiezen ? het liefst met een hertje
      maar als dat niet mogelijk is geeft dat niet.
      ik vind die broches echt helemaal super !

      Groetjes,
      Ellen
      wings2serve@tele2.nl

      Verwijderen